Mikä ihmeen data-analytiikka?
Big Data voi tuntua käsitteenä etäiseltä ja jopa pelottavalta. Yrittäjälle se kuitenkin tarjoaa turvallisen ja ennenkaikkea kustannustehokkaan tavan kehittää liiketoimintaa. Ilman päänvaivaa!
Keräämme asiakkaistanne ja kohderyhmistänne kaiken mahdollisen datan ja valjastamme sen Teidän käyttöönne ymmärrettävässä muodossa.
Digiaikaan astuminen ei vaadi mittavia investointeja, ja parhaimmillaan digitalisaation avulla voi keksiä uusia liiketoimintamahdollisuuksia.
Asiakasdatan hallinnan myötä niin myyntinne kuin markinnointinne tehostuu ja pystytte erittäin kilpailukykyisin hinnoin kohdentamaan tuotteenne paremmin.
“Suomen pk-kentän digitalisointi on kansakunnan kohtalonkysymys, yhtään liioittelematta. Meidän pitää pystyä toteuttamaan suomalaisessa pk-kentässä digi-herätys”, Suomen Yrittäjien toimitusjohta Pentikäinen sanoo.
Hänen mukaansa asia koskee kaikkia suomalaisia pk-yrityksiä: niin kampaajia, vaatesuunnittelijoita, catering-yrittäjiä kuin konepajojakin.
Mitä hyötyä verkkoon menemisestä sitten on? Googlen maajohtaja Järvisen ja Pentikäisen mukaan paljonkin. Esimerkiksi asiakkaat löytävät palvelut netin kautta. Digitalisaatiosta voi löytyä apu myös verkostoitumiseen. Etäisyydet kutistuvat, kun verkossa kauppa ei rajoitu kivijalkamyymälään.
Etkö vieläkään ole vakuuttunut?
Googlen maajohtaja Järvisen mukaan Suomessa on eniten 4G-liittymiä henkeä kohden maailmassa. Myös mobiilidataa käytetään paljon. Tästä huolimatta noin puolella yrityksistä ei ole mobiilioptimoitua kotisivua.
Aika tehdä asiaan muutos – kohtuuhintaan!
Hintaesimerkkinä viimeisimmät toteuttamamme kotisivut ja markkinointikampanjat ravintoloille ja urheilukeskuksille ovat liikkuneet 500 euron molemmin puolin.
IDEA MIELESSÄ?
Soita tai laita meille viestiä, niin katsotaan mitä voimme Teille tarjota. Ja muista, demo täysin veloituksetta!